Obchodní podmínky
www.elektro-manak.cz,
www.menice110V.sk,
www.menice-transformatory-110v.cz
Provozovatel: Elektro Maňák, Louka 31, 696 76 Louka
IČ: 42292590 DIČ: CZ6607031343
Odpovědná osoba: Ing. Petr Maňák
Tel.: 603 955 422 e-mail:
elektromanak(zav)volny.cz
Registrace
zákazníka a ochrana osobních údajů.
Prohlašujeme, že data uvedená při registraci slouží pouze pro účely
identifikace při nákupu ve firmě Elektro Maňák a nebudou poskytnuty
třetím osobám, ani jinak zneužity a nebudou používány ani k rozesílání
našich obchodních nabídek. Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.
Přijetí
a vyřízení objednávky, kupní smlouva.
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva
je uzavřena závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od
tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a
povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s
těmito obchodními podmínkami včetně reklamačních podmínek a že s nimi
souhlasí. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její
část před uzavřením kupní smlouvy v případě, že zboží je dlouhodobě
nedostupné. V tomto případě vás budeme neprodleně kontaktovat za účelem
dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo
celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho
účet. Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku
lze zrušit před její expedicí. O přijetí objednávky je kupující
automaticky informován e-mailem.
Storno objednávky.
Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při
zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo
objednávky.
Doprava
zboží.
Zboží zasíláme Českou poštou. Poštovné je kalkulováno dle skutečné
váhy zboží. Maximální váha jednoho balíku je 30 kg. Cena za přepravu
se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy. Zboží odesíláme většinou
v den objednávky. Objednávky došlé po 14 hodině zasíláme následující
den. Dodací lhůta pošty je 1-2 pracovní dny. Pokud nebude objednávající
zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si pak
může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení.
Reklamace zásilky je možná pouze při převzetí. Pokud je balík viditelně
poškozen, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Můžete nás o této
skutečnosti také informovat pro rychlejší vyřízení vzniklé reklamace.
Záruka.
V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem
uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je 24 měsíců.
Rozpor s kupní smlouvou.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou,
má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného
odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě a to podle
požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový
postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo
od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o
rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám
způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců
ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím
převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy, pokud je kupní smlouva
uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internetový obchod) v
souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku do 14 dní od převzetí zboží.
V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně
uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu
a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti
na prodejně. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední
den 14 denní lhůty. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od
smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na
základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v
mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno) musí spotřebitel
poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být
vráceno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající
uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na
vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou
škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen
takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu
vrácena, započítáme své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením
zboží (náklady na přepravu apod.) Zboží, které vracíte zpět, dobře
zabalte a zašlete na naši adresu.
Zásilka musí být kompletní a ve stavu, v jakém jste ji převzali při
dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.
Peníze vám budou vráceny na pouze na bankovní účet a to obvykle do 3
pracovních dnů od obdržení zásilky.
Způsoby
úhrady.
Zboží můžete zaplatit pomocí platební brány PayPal, převodem na účet
nebo v hotovosti na dobírku. Při platbě předem obdržíte zálohovou
fakturu se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení
platby na bankovní účet. Při osobní odběru na prodejně můžete platit v
hotovosti a nebo platební kartou.
Jak postupovat při reklamaci
V případě reklamace zašlete výrobek na naši adresu. O odeslání balíku
nás informujte e-mailem a nebo telefonicky. Ke zboží přiložte doklad o
koupi. Vždy prosím pečlivě zboží zabalte, tak aby během přepravy nedošlo
k jeho poškození. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude
zboží převzato. Reklamaci vyřizujeme obratem. O vyřízení budete
informováni e-mailem,telefonicky případně SMS. Stejně jako při dodání
objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Děkujeme za Váš čas věnovaný přečtení obchodních podmínek. Obchodní
podmínky jsou platné od 1.7.2013 do odvolání.Informace pro kupující: V
případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které
byly v platnosti k datu nákupu.
< Zpět na úvodní
stranu |